Sadzone jajka, awokado i sałatka – typowe śniadanie białkowo-tłuszczowe

 

Typowe-sniadanie-bialkowo-tluszczowe

Sadzone jajka, awokado i sałatka to typowe śniadanie białkowo-tłuszczowe (w skrócie śniadania B/T). Bardzo szybkie w przygotowaniu nawet jeśli rano nie mamy zbyt wiele czasu i spieszymy się do wyjścia. W końcu, co to za problem szybko usmażyć jajka, pokroić awokado i wrzucić kilka warzyw na talerz. Śniadania białkowo-tłuszczowe uwielbiam i jem już od kilku lat. Jednak oczywiście nie wszystkim mogą pasować. Najlepiej jednak sprawdzić na własnej skórze, jak się po nich czujemy. Ja na pewno zdecydowanie dłużej czuję sytość po śniadaniu B/T niż po takim z węglowodanami. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na temat śniadań białkowo-tłuszczowych, to serdecznie zapraszam do mojego artykułu, który napisałam dla portalu Hintigo.

Jajka-awokado-i-salatka

Do przygotowania jednej porcji typowego śniadania białkowo-tłuszczowego potrzeba:

  • 2 jajka,

  • 1/2 awokado,

  • 5 pomidorków cherry,

  • 2 garście mix sałaty,

  • odrobina soku z cytryny do skropienia awokado,

  • sól i pierz.

Wykonanie typowego śniadania białkowo-tłuszczowego

Na rozgrzaną patelnię wbijamy 2 jajka. Doprawiamy je solą i pieprzem. Na talerzu kładziemy pokrojoną w plastry połówkę awokado oraz skrapiamy je sokiem z cytryny. Obok kładziemy sałatę i przekrojone na pół pomidorki. Wszystko doprawiamy solą i pieprzem. Usmażone jajka kładziemy na talerzu i śniadanie gotowe.

Smacznego!

Polecam Wam również zajrzeć do mojego innego przepisu na śniadanie białkowo-tłuszczowe sałatka z tuńczykiem.

Typowe-sniadanie-bialkowo-tluszczowe

Sadzone-jajka-awokado-i-sałatka-sniadanie-B/T

Sadzone jajka, awokado i sałatka – typowe śniadanie białkowo-tłuszczowe.

 

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powiadomienia o nowych wpisach prosto na Twój adres e-mail

Social Media

MarciaTimeMarciaTimeMarciaTimeMarciaTimeMarciaTimeMarciaTime